پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 474
نویسنده : majid
PDF یکی از دوست داشتنی ترین فرمت های اسناد به شمار می رود. بسیاری از ما برای انجام کارهای روزمره از این فرمت استفاده می کنیم و شاید هم حتی از نیمی از قابلیت های این فرمت محبوب باخبر نباشیم. همانطور که همه می دانیم زمانی که سندی با فرمت PDF ذخیره شد ، دیگر قابل تغییر نیست مگر این که با نرم افزارهای خاصی یا به فرمت های دیگر تبدیل شود و یا این که از نرم افزاری بسیار سبک با نام Foxit PDF Editor استفاده شود.
به نظر می رسد شرکت سازنده این نرم افزار با تولید نرم افزارهای متعدد قصد در اختیار گرفتن بازار ابزارهای PDF را دارد. یکی از نرم افزارهای شرکت Foxit ابزاریست به منظور مدیریت و ویرایش اسناد PDF به صورت مستقیم که می تواند برای بسیاری از ما بسیار مفید باشد.
این نرم افزار قادر است تا به سادگی اسناد PDF را با امکاناتی نسبتا کامل مورد ویرایش قرار دهد. متون را پاک کند، اضافه نماید و یا این که بچرخاند. به طور کلی می توان بسیار از کارها را که شاید به نظر سخت برسد را با استفاده از Foxit PDF Editor  به سادگی انجام داد. اگر می خواستیم از نرم افزارهای تبدیل استفاده کنیم کارمان بسیار سخت می شد. اما با این ابزار دیگر نیازی به تبدیل هم نخواهد بود. کافی فایل PDF گشوده شود. ویرایش شده و در آخر هم بدون هیچ مشکلی با همان فرمت PDF ذخیره گردد.
شاید تنها مشکلی که این ابزار داشته باشد این است که مانند تمامی نرم افزارهای مشابه قادر به ویرایش تمامی اسناد نیست. دلیلش هم وجود تصاویر در اسناد PDF است. اگر این اسناد ابتدا به صورت عکس و سپس به صورت سند PDF درآمده باشند به هیچ وجه قابل ویرایش نخواهند بود.

:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار ویرایش فایلهای پی دی اف با Foxit PDF Editor v2 , 1 ,



بازدید : 462
نویسنده : majid

Kaspersky Internet Security 2014

یک بسته امنیتی فوق العاده قدرتمند است که امروزه در سراسر جهان به عنوان یکی از محبوب ترین بسته های امنیتی شناخته می شود. دلیل این قدرت استفاده از بهترین و جدیدترین استاندارد های کشف و شناسایی برنامه های مخرب و بطورکلی بدافزارها می باشد. Kaspersky با سرعتی بالا امکان شناسایی و حذف ویروس ها و فایل های مخرب را به کاربران می دهد و نسبت به انواع مشابه دارای امکانات بیشتری نظیر Privacy Cleaner ، Rescue Disk ، Vulnerability Scan می باشد که همین امکانات باعث رشد و محبوبیت بالای این نرم افزار شده است.این بسته امنیتی با اسکن کردن سایت های اینترنتی ، فیلتر نمودن اسپم ها ، فایروال قدرتمند ، ایمیل آنتی ویروس ، آنتی فیشینگ و … امنیت شمارا در اینترنت بطور کامل تامین می کند. در نسخه جدید این بسته امنیتی که با نام Kaspersky Internet Security 2014 عرضه شده است، ویژگی های جدیدی به نرم افزار اضافه شده که به چندین مورد در ادامه اشاره می شود. به منظور افزایش امنیت نرم افزارهای اجرایی ویندوز شما، حالت "نرم افزارهای مطمئن" اضافه شده است، عملکرد حالت "Safe Money" بهبود پیدا کرده و شما می توانید از یک مرورگر مشخص برای مراجعه به سایت های بانک و مراکز مالی خود استفاده نمایید. عملکرد بخش "Parental Control" بهبود شگرفی پیدا کرده به طوری که گزینه ی تنظیم اجازه های مختلف به ویندوز در جهت اجرای بازی ها و نرم افزارها اضافه شده است. تغییرات بسیار گسترده ای در این نسخه صورت گرفته که می توانید با مراجعه به سایت اصلی این نرم افزار، از آن ها به طور کامل مطلع شوید. به منظور دانلود این نرم افزار بی نظیر و مشاهده ی آموزش نصب آن، می توانید به ادامه ی این مطلب در وبسایت دانلودها مراجعه نمایید.

 

KIS 2014 cover تضمین امنیت شما با Kaspersky Internet Security 2014 14.0.0.4651 Final

 

 


:: برچسب‌ها: تضمین امنیت شما با Kaspersky Internet Security 2014 14 , 0 , 0 , 4651 Final ,



دانلود فیلم آتش بس با لینک مستقیم
نوشته شده در جمعه 9 آبان 1393
بازدید : 472
نویسنده : majid

 

 آتش بس X فیلم آتش بس X لینک مستقیم فیلم آتش بس X دانلود مستقیم فیلم آتش بس X دانلود رایگان فیلم آتش بس X دانلود نسخه با کیفیت عالی فیلم آتش بس X دانلود با لینک مستقیم فیلم آتش بس X دانلود فیلم آتش بس X دانلود فیلم آتش بس با لینک مستقیم X دانلود فیلم آتش بس با کیفیت عالی X دانلود فیلم آتش بس با کیفیت بالا X دانلود فیلم آتش بس با حجم کم X دانلود فیلم آتش بس رایگان X دانلود فیلم آتش بس مستقیم X دانلود فیلم آتش بس لینک مستقیم X دانلود فیلم آتش بس به کارگردانی تهمینه میلانی X مهناز افشار محمدرضا گلزار آتیلا پسیانی X دانلود رایگان فیلم و سریال خارجی و ایرانی با لینک مستقیم و کیفیت عالی و حجم کم X download film atash bas X دانلود رایگان فیلم طنز و کمدی ایرانی با لینک مستقیم


کارگردان: تهمینه میلانی

موضوع: کمدی

مدت : ۱۰۴ دقیقه

محصول ۱۳۸۴

بازیگران:

محمدرضا گلزار | مهناز افشار  | آتیلا پسیانی

خلاصه داستان:

سایه، مهندس آرشیتکت، برای طلاق از همسرش یوسف که مهندس راه و ساختمان است، نزد وکیل می رود اما تصادفاً گذارش به مطب یک روان شناس می افتد و طبق پیشنهاد روان شناس، نحوه آشنایی و مسائل مربوط به زندگی مشترکش با یوسف را که آکنده از لجاجت های متقابل است، برای دکتر تعریف می کند..

 


:: برچسب‌ها: دانلود فیلم آتش بس با لینک مستقیم ,



بازدید : 397
نویسنده : majid

دنیای اطراف خود را با نرم افزار قوی ، انعطاف پذیر و امکانات فراوانی که در آن گذاشته شده است را به تصویر بکشانید. این نرم افزار یکی از برترین نرم افزارهای طراحی ۲بعدی و ۳بعدی دنیاست که نامش Autodesk AutoCAD است. سرعت دهی به اطلاعات ، به اشتراک گذاری ایده ها بدون محدودیت ، کاوشگری خلاقیت ها با استفاده از این نرم افزار امکان پذیر است. با استفاده از هزاران اد-آن که در این نرم افزار موجود می باشد ، این نرم افزار به منعطف ترین نرم افزار طراحی دنیا تبدیل شده است. حال وقت آن است که تولیدی خود را افزایش دهید. ، اطلاعات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از امکانات جدید این نرم افزار بهره مند شوید. این نرم افزار فوق پیشرفته در تمامی دنیا در طول سالیان گذشته برای تمامی رشته های مهندسی و طراحی پروژه های مختلف اعم از طراحی های صنایع خودرو، هواپیمایی، کشتی و ناو های مسافربری و جنگی، صنایع نظامی و بناهای عظیم مهماری و ساختمانی به کار می رود. هم اکنون جدیدترین نسخه این نرم افزار که با نام AUTODESK AUTOCAD V2015 برای دو نسخه ویندوز ۳۲ بیت و ۶۴ بیت عرضه شده است. شما می توانید آخرین نسخه این نرم افزار را با لینک مستقیم و کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

AutoCAD 2015 دانلود نرم افزار اتوکد 2015   Autodesk AutoCAD v2015

 

 


:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار اتوکد ۲۰۱۵ – Autodesk AutoCAD v2015 ,



دانلود فیلم سینمایی روز واقعه
نوشته شده در جمعه 9 آبان 1393
بازدید : 515
نویسنده : majid

عبدالله جوانی نصرانی و تازه مسلمان در جریان عروسی خود ندائی می شنود که وی را به یاری فرا می خواند …

q1 دانلود فیلم سینمایی روز واقعه

 

 


:: برچسب‌ها: دانلود فیلم سینمایی روز واقعه ,